Selasa, Februari 17, 2009

selesai satu perkara...perkara lain ada lagi menunggu =(

alhamdulillah, semalam aku dah selesaikan satu perkara yang genting la juga..iaitu practical assessment di ccu..hmm, kelam kabut aku dibuatnya, tapi tiada la sampai kalut sangat..cuma time perform ecg tu, banyak juga step yang aku tak buat..yalah, lupa..psl ABG interpretation tu pula, aku salah interprete..hmm, tak apa la, yang penting mencuba..dari kesalahan atau kesilapan aku interprete tu, harap-harap boleh la improve for the next time being..insya Allah..
hari ini, aku free..kelas pun tiada, sebab hari start health teaching to client(patient), rummate aku, najwa start health teaching hari ni..gudluck najwa!!..
hmm, memandangkan hari ni free, aku nak pergi kbmall, ada urusan sikit, ngan kawan aku 2 orang..dalam jam 2 balik la..hmm, ingatkan petang ni nak belajar driving lagi..alih-alih, cikgu kitorang sakit..hmm, tak bestnya..bila la lagi mau belajar ni?? semangkit sudah aku ni..huhu...tak apa la..mungkin hari khamis la..
hmm, ok la..mandi jap..hehe...jumpe next blog ek..da~

Tiada ulasan: