Ahad, Februari 15, 2009

kerana dirimu begitu berharga...hehehe

hmm..makin lama, makin umur meningkat, makin nak keluar dan tamatkan pengajian di usm ni,makin banyak stressor yang perlu aku hadapi, mau tak mau, kena hadapi jugak..kena adapt..then...jadi rutin..
tapi semua tu kena bermula dengan benda yang akal kita sendiri tak pernah tercapai..(macam lagu elyana pula, hehehe)..
sekarang ni, aku tengah stress nak buat dan siapkan (kalau boleh la...) assignment stress management ni..sebab esok dah kena submit..waa...makin lama, assignment yang doktor tu bagi..makin tebal..makin banyak...inikah yang dinamakan proses mematangkan diri?hmm..musykil..ingatkan ambil subjek ni, boleh la manage stress..tp xdpt..sbb assignment yg melambak..hmm, akibatnya, diri sendiri tak termanage..
sekarang ni jugak, aku tengah mendapatkan perkhidmatan kaunseling percuma dari rakan mayaku...cikgu cd..huhu..agak best..interesting..aku tak pernah terfikir untuk berkawan dengan insan yang bagi aku, istimewa juga, mana taknye, kalau aku ada problem, tempat dia la aku minta pendapat..hehe..best..terima kasih cikgu cd..

Tiada ulasan: