Jumaat, Disember 27, 2013

year end story..UPDATED!

Salam blogspot!

Tinggal berapa hari lagi kita bakal tinggalkan tahun 2013 ni.. bagi aku, 2013 banyak sangat momen indah, tak kurang juga yang pahit.. 

Antara momen indah yang terkini adalah.. 2 orang adik kandungku telah selamat melangsungkan perkahwinan sekaligus, pada 22hb Disember 2013.. alhamdulillah, syukur sangat semuanya berjalan lancar.. dalam masa yang sama, encik tunangku juga hadir sama dalam menyumbangkan tenaga.. alhamdulillah..dia sekaligus dalam proses mengenali ahli keluargaku yang lain, yang jarang balik ke kampung.. alhamdulillah, semuanya senang dan gembira dengan kehadiran encik tunang dalam keluargaku..

Aku dibagi cuti selama seminggu.. dari 16hb-23hb.. ada juga yang jeles..hmm, manusia ada ja yang x puas hati.. hmm..

Sekarang 27hb, aku sudah pun balik ke Sandakan..haih, keja lagi.. aku x berapa kisah kalau kerja sekalipun, tapi yang x bestnya, jauh lagi dengan family..dengan tunang..hmm.. entah bila lagi dapat balik..sekarang ni, fokus aku utk keja, pindah wad dr icu ke medical as per requested by matron..dan untuk tau cara macam mana mau minta transfer..dan seterusnya fokus untuk cari duit untuk kawin, insya Allah dalam hujung tahun ni,. Doakan semua berjalan lancar ya,, 

Titik... 

2 ulasan:

Cik Suheela berkata...

selamat berkahwin..hehe..

cik blogger berkata...

hehe..terima kasih..amin..