Selasa, Disember 31, 2013

suka suki 2013..


Salam blogger..
 31hb Disember 2013..

tak sedar, 2013 dah sampai di penghujungnya..esok dah mula tahun depan.. huhu..2014..

kalau diikutkan 2013 ni banyak kenangan pahit manis, benda baru yang banyak aku belajar dari kehidupan yang lepas..

antara peristiwa penting dalam hidup aku tahun 2013:
 * 12hb Jun  - aku terima panggilan kerja ke jawatan tetap jururawat gred u41.. selepas 6 bulan jadi calon simpanan..   
 * 1hb Julai - lapor diri di JKNS
 *  8hb Julai - lapor diri bertugas di Hospital Duchess of Kent, Sandakan 
*  29hb Sept - rombongan merisik datang ke rumah, di kampung..
* 1hb Nov - selamat ditunangkan.. alhamdulillah..
* 22hb Dis - 2 orang adikku selamat bersanding serentak..

peristiwa pahit? tak perlu kot taip kat sini, cukuplah disimpan di dalam hati, sebagai pengajaran di masa depan. insya Allah, bulan depan, aku ditukarkan ke wad medical pula, selepas hampir 7 bulan aku di wad icu..

tengah hari nanti, aku ada jamuan makan pot luck di wad.. sekaligus exchange gift..

daa.. titik!































Tiada ulasan: