Jumaat, November 29, 2013

will bye2 2013..

Salam blogging!

Tiba2 rindu nak blogging.. best juga sebenarnya jarang blogging, jarang update entri ni..bukan ape, maklum dengan keja sekarang ni, sangat tidak memungkinkan aku untuk buka blog.,

Ok, Ahad ni, Disember bakal tiba, ini bermakna tahun 2013 bakal berpenghujung..dan i i juga maknanya, dua orang adik aku kahwin serentak.. haa..mesti meriah gamaknya 22hb nanti, insya Allah..

Cerita pasal kawin2 ni, tambah lagi adik beradik sendiri, sah2 la nak cuti kan? Lain pula dengan cerita aku ni.. dah nak masuk bulan Disember ni, masih lagi belum kompom dapat cuti atau tak.. ermmm..geram! Sape tak geram?! Orang nak book tiket flight awl2, supaya dapat murah.. jauh tu,.kalau naik bas pun kira 1 hari perjalanan.. hish..

Aku harap sangat, dalam Isnin depan aku dah boleh sahkan cuti aku yang sebenarnya,, amin, insya Allah, semoga Allah permudahkan.. amin..amin..

Insya Allah, hujung tahun ni juga, merupakan bulan terakhir aku di wad sekarang.. best tapi stress! Next year, here i come Medical!! 

:mood off...:

Tiada ulasan: