Sabtu, Jun 22, 2013

bila hati mula rasa berdebar..

BLOG UPDATED!

Salam hujung minggu..

Aku rela duk diam diri je di dalam rumah.. memandangkan cuaca di luar masih berjerebu.. baru je nak plan hujung minggu macam ni nak keluar joging, kat Taman Perdana, Tg. Aru.. of course la nak tempat yang selesa kan? Tapi tup2, jerebu pulak... haishh..takkan la aku nak hirup udara jerebu ni, kan?...

Hmm...

Semalam aku terima mesej dari fb kawan aku, dia dah dapat surat posting!! Wah..cepatnye.. padahal kalau tak silap aku, dia baru je hantar surat setuju terima pelantikan tu dalam minggu ini atau minggu lepas..lupe pula aku? Haha.. tapi yang penting dalam waktu terdekat ni juga la.. aku yang dah hantar surat tu seminggu awal dari dia masih belum terima surat posting tu.. aku siap nak double confirm lagi dengan pihak SPA sama ada diorang dah terima atau belum surat setuju tu.. aku telefon diorang tu hari Rabu ni, dan dia kata kalau dalam hari Jumaat dia tak call2 aku, maknanya ada la surat tu dengan diorang..means diorang dah terima surat tu.. kalau takde, diorang akan call aku..so, kemarin aku tunggu juga ada call ke tak..tapi takde..haa, mudah2an urusan posting aku dipermudahkan-Nya..amin.. dan mudah2an aku dapat posting kat HQE ni je..amin...bukan ape, senang kalau aku nak balik kampung..kan?

Makin berdebar juga aku dibuatnya.. mana taknye, aku dah bertahun2 tinggalkan dunia nursing ni..AllahuAkbar..mudah2an la staff2 di sana nanti, tempat aku posting, jenis yang suka membantu..amin..amin..amin..


Tiada ulasan: