Rabu, Mei 22, 2013

Hidup ko tu nak marah je ke?!

Wordless Wednesday...

Hari ni, aku rasa macam serba tak kena..semua benda, orang aku nak marah..mungkin tanda2 pms.. its normal things.. dah 2 orang tegur aku, hari ni muka aku serius banget! Tak perasan pula aku.. haha.. dan salah satu sebab aku nampak serius tu, sebab aku rasa tak aman di sini.. ada 'mata' jahat meliar di kawasan ni.. aku benci mata tu.. takde benda lain ke nak tengok?!! 

Dalam beberapa minggu ni, ada ja orang yang datang untuk buat semakan br1m.. dan kebanyakannya mau claim baucer RM600 yang dikatakan dibagi lagi dalam bulan Julai.. dari mana diorang dapat info ni? Ada yang minta maaf, sebab tak tahu yang benda tu mungkin untuk tahun depan.. tak kurang juga, ada yang marah.. kenapa nak marah dengan kami? Kami tak pegang pun duit baucer korang tu! Hish..panas juga aku dibuatnya.. asal tak dapat baucer, tahunya nak marah ja!! Tekanan juga aku dibuatnya..

Kepada warga sekalian, setakat ni kami belum terima apa2 maklumat berkenaan dengan RM600 bagai.. sebaiknya, tanya terus dengan orang yang cakap macam tu,ok?! Titik! 

Tiada ulasan: