Jumaat, Jun 07, 2013

adakah penantian bakal berakhir..?

Salam Jumaat..

Masa aku tengah update blog ni, kaum Adam di kawasan Kota Kinabalu telah selamat menunaikan solat Jumaat.. alhamdulillah. Agak2nya diorang skrg ni tengah lunch time.. biarkanlah diorang menjamu selera, walauphn pada hakikaktnya aku update entri ni pun bukan ganggu diorang tebgah makan..haha..

Macam2 cerita yang aku dengar dalam minggu ni.. tak silap aku, pagi tadi aku terbaca tweet blogger cute, irine nadia dah bersalin! Wah.. alhamdulillah, tahniah irine.. aku sendiri tak tahu baby ape.. rasa2nya baby girl.. aku saje try tengok blog dia, kut2 ada update ttg baby dia.. tapi takde.. maklum, mungkin masih belum bersedia.. takpe, sama2 kita tunggu eh..gambar diorang. Hehe..

Entah kenapa.. pagi kelmarin, tiba2 terdetik di hati, nak solat sunat Dhuha.. dan tiba2 lepas tu, ada junior nursing student dulu msg kat fb aku.. "salam, kak.. ada terima surat tawaran tak? Sy dh terima surat tu, sapa smlm.." budak klate la katakan.. hehe.. oh! Ok.. korang rasa, apa perasaan aku? haruslah terkejut ok! memandangkan dia sama macam aku, calon simpanan utk jawatan tu..tak mustahil kan aku dapat surat tawaran yang sama?
"Rezeki baby kot.. baru buat UPT smlm.." alhamdulillah, rezeki dia dh sampai untuk dpt keja tetap..

'Ya Allah.. semoga Engkau sampaikan berita gembira yang sama kepadaku..amin'...

Tiada ulasan: