Khamis, Disember 27, 2012

dari santai.. ke serius??!! jauh2!!


entri kedua untuk hari ini..

sepanjang satu hari ni, keje aku ok, cuma..hmm, mood tak berapa nak bagus.. tapi alhamdulilah, kutipan borang hari ni sama dengan semalam. hmm, masih ramai yang hantar borang last minute,dan tak kurang juga yang baru je tau tentang BR1M ni.. ya, mungkin boleh dimaafkan, sebab bukan semua tempat apatah lagi di kampung2, ada akses elektrik, telefon dan sbg.. tapi apa2pun, aku terima saja borang tu semuaaa... fewhh..

seperti biasa, setiap kali hari Isnin dan Jumaat, bilangan borang lebih banyak dari hari2 yang lain. dan esok, adalah hari jumaat..hari tamu untuk warga Beaufort. dan aku dapat rasakan, esok adalah hari pertama yang paling dan tersangatlah sibuk belaka, sebelum hari 31hb, Isnin depan.. ya Allah, Engkau permudahkan segala urusanku..amin~

next week, aku akan berangkat balik KK.. hmm, macam manalah gamaknya keadaan kerja di HQ nanti? kelam kabut??bekerja dalam keadaan serius? hmm..tak best! aku rindu nak karokk!! haha. XD oh bebeh2 karokk ku.. karokk kita nanti ya.. :D

3 ulasan:

TechKini.com berkata...

selamat berkarok :D

-> ❤ TechKini.com

fiqkbe berkata...

semoga dipermudahkan segala urusan kamu... ;D

cik blogger berkata...

techkini: tq.. :D hehe.. x sabar dh nak sumbangkan suara,,ngeh2~

fiqkbe: insya Allah, terima kasih awk.. :)