Khamis, Disember 27, 2012

'Aku yang tersakiti..'

Hari Khamis yang.. Erhhh!!! >:( serius, mood aku tak berapa nak bagus hari ni.. Celaru habis! Baik lagi makan ikan cencaru, kenyang lagi.. Huh!

Untuk hari ni, barulah aku rasa penat sangat,melayan karenah orang awam.. ;'( ya Allah, ringankan segala beban yang aku galas sekarang.. Aku tggu sms dari 'dia'..tp sampai sekarang takde apa2 reply.. :( aku faham juga,sekarang ni dia sibuk sangat2, urus perkahwinan abangnya yang bermula esok,sampailah Ahad ni.. Semoga 'dia' baik2 saja..dan masih mengingati aku di sini.. :(

Aku shut off dulu mood ni, jap lagi aku nak melahap mi grg mamak special! Hanya di restoran jannad.. Jom weyh! Jemput makan sekali..saya belanja, tapi korang bayar sendiri.ok?! ;p
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Tiada ulasan: