Ahad, Oktober 23, 2011

Layan minat baru..

Hari ni penuh dengan warna warni kehidupan. Agak-agak kenapa?
Cerita tentang:-

i) Hidup aku..
     Semalam, aku berjaya untuk 'attend' MTeST untuk KPLI-SR jQaf..alhamdulillah..segalanya telah pun selesai dengan jayanya..rumusannya,jujur aku katakan, soalan kuantitatif sangat sukar bagi aku..huhu..gara-gara aku lupa banyak formula2 math yang sangat2 simple dan penting..mana taknye, dah lima tahun aku duk tinggal math ni..huhu..last sekali belajar time matrik.. untuk soalan2 dalam komponen yang lain, alhamdulillah..mudah sikit.hehe.. Keputusan sama ada layak atau tak untuk ditemuduga, aku sendiri tak tahu lagi bila..jadi, aku kena alert info penting ni setiap masa..insya Allah.. kalau ada antara rakan2 blogger yang ter'alert' dulu, inform aku yek! ;)

ii) Sukan 
    World Cup Rugby 2011 telah pun berakhir.huhu..seperti yang dijangkakan, All Blacks berjaya mengungguli game ni, dengan skor tipis 8-7!! giler..haha..memang sengit giler saingan..maklum, kan udah namanya final..hehe..1 try, 1 penalti..syabas New Zealand!!
    Piala Malaysia..Terengganu akan bertemu dengan N. Sembilan Sabtu ini..Oh, saingan juga makin sengit..huhu..Ofkoz, aku sokong Ganu..ngeh3~ kenapa? sebab ada seorang kawan fb aku duk main untuk Ganu..tak nak sebut namanya di sini..no. bajunya ialah..32! Korang kalau nak tahu, cari sendiri, ok! hehe...jangan marah~

Apa yang aku perasaan tentang diri aku sekarang ni ialah... aku dah macam lelaki! aha, bukan la fizikalnya..tapi tiba2 je minat sukan..terutama sekali mana2 sukan yang bapa aku layan, aku pun layan sama..hoho..sangat2 tak percaya..serius! dulu aku sangat2 tak suka tengok orang main bola..cuma badminton je la yang aku suka..yang tu memang 'favorite game' aku dari kecik sampai sekarang..

Tapi kalau difikirkan, apa nak dihairankan sangat..sebab minat seseorang tu akan berubah sekelip mata..seiring dengan pertambahan umur.. Cuba korang fikir2 balik..apa minat atau hobi baru korang, yang sebelum ni, tak terlintas pun dalam fikiran?

Ce pk..ce pk..



Tiada ulasan: