Ahad, Oktober 23, 2011

Rojak perasaan...

Salam blogging!

Dekat sebulan aku tak update blog, gara2 keyboard punya masalah..sekarang? dah ada keyboard baru! huhu..senang hati aku..serius, aku suka keyboard yang sekarang ni..since aku suka menaip, camnilah gamaknya..habis 'tak tik tuk' bunyi keyboard ni..huhu..

Sebenarnya, mood aku sekarang ni, untuk masa ni, tak berapa baik..hangin sikit! adik aku, perempuan yang seorang tu,tak balik2 rumah lagi..dari pagi tadi dia ada latihan koir dan menari di pekan..sampai jam macam ni tak balik2!! sape yang tak risau, dia satu-satunya adik perempuan aku yang masih lagi di bangku sekolah! baru tingkatan 2..dah banyak kali buat macam ni..ya, dia pergi dengan kawan2 dia..tapi, ish! malas la aku nak cakap panjang lebar..cuba korang sendiri rasa, 'if you're in my shoes'..hmm, macam mana? aku belum lagi jadi mak atau ibu atau ummi kepada bakal anak2 aku nanti, ini baru je jadi kakak sulung..dah risau gilerr!! dia tak tahu, kita, sebagai orang tuanya ni risau macam mana..yang dia tahu, nak enjoy dengan kawan2! bukan aku tak tahu, mungkin dalam diam, dia pergi jumpa buayapren dia tu..haih, apa la nak jadi dengan budak2 zaman Y2K sekarang ni..

TITIK! 

Semalam, bersamaan 22 Oktober 2011, adalah hari ulang tahun bapa yang ke-49..hehe..setahun lagi, dah masuk separuh abad umur bapa..aku pula? tahun depan, masuk suku abad! belum lagi mampu bagi diorang cucu sendiri..(cucu anak2 buah diorang ramai lerr) Entah bila la cik abang tu nak masuk meminang..hehe..aku tunggu 'lampu hijau' je dari dia dan familynya..hehe..insya Allah~

Ok la..lain masa, ada kelapangan, aku update lagi cerita di blogku terchenta ini, orait!

>> kitorang ada bagi hadiah kat bapa..nak tengok? 

Salam blogger~

Tiada ulasan: