Jumaat, Jun 17, 2011

fasa seterusnya dalam hidup??...

malam ni, kat rumah agak riuh sikit..ada tetamu..hehe..

ok..cerita bab lain..

petang tadi, aku terima satu SMS, dari kak Shidah..bekas anak murid bapa aku..di SBP Sabah..dia merupakan ketua yang handle pusat tuisyen SKOR A di pekan Beaufort ni..insya Allah, esok dalam jam 9.40 pagi, dia ajak aku date..hehe..takdelah date mana..mungkin dia nak tawarkan aku keja kot?? hmm..sapa tahu? sebab sebelum ni, bapa aku ada try contact dia..mudah2an tujuan perjumpaan esok adalah mengenai kerja.insya Allah..amin~

bisnes aku? alhamdulillah...syukur, makin maju dan berkembang..makin ramai yang tahu akan keberadaan bisnes aku ni..tak kurang juga diorang yang menempah minipopia aku..alhamdulillah..;) aku dapat agak, menjelang puasa dan raya nanti, mesti makin banyak tempahan yang aku terima..insya Allah..amin~ ;)

ok la.aku agak mengantuk dah ni.huhu..menanti esok penuh debaran..huhu..doakan aku ye.. ;)
selamat malam semua.. zzZZZZZZZ

Tiada ulasan: