Khamis, Jun 16, 2011

argh..aku berangan lagi..new myvi...

hai semua!
wah..,hati aku tengah berbunga riang dan penuh dengan harapan ni..nak tau kenapa??
sekarang ni, berlangsungnya pelancaran model Myvi TERBARU..aku dapat tahu pun dari buletin utama tv3 nih...cantik gilerrrr...huhu
hmm..cerita pasal kereta..saudara aku dah punya kereta sendiri..dia dah upload gambar kereta tu di fb..hmm..proton persona..color silver..ok la juga..macam kereta kawan aku, tapi dia punya warna purple metallic..jauh di sudut hati, cemburunya aku..huhu..dah setahun dia kerja..dah ada kereta baru sendiri..tak sangka juga, apa yang diidam2kan..bukan mudah untuk mendapatkannya..kena lalui beberapa cubaan dan dugaan...
apakah akan terjadi kepada aku kelak..dalam masa 2 tahun akan datang? adakah segala yang aku impikan selama ni akan tercapai??

Tiada ulasan: