Khamis, Mei 19, 2011

sotong goreng celup tepung..mengingatkan aku kepada....

malam2 macam ni, biasanya aku akan terus update blog aku.betul? tapi selalunya, sebelum aku update cerita..aku akan tengok dulu blog blogger lain..entri terkini yang diorang update..dan malam ni, aku terkejut sedikit..seorang blogger terkenal telah pulang ke rahmatullah..innalillahi wa innaa ilaihi rooji'un..'telordibasuh'..siapa tak kenal beliau..pada blogger baru, mungkin tak berapa kenal..jujur, aku sekali pun tak pernah jenguk blog tersebut..tapi aku pernah ternampak link blog beliau kat satu blog kawan karib aku..di bahagian bloglistnya..nampaknya, aku hanya dapat baca entri2nya yang sebelum ni je...semoga Allah mencucuri rahmat ke atas rohnya..al-Fatihah..
lepas solat isyak tadi..tiba2 teringat kat x-roommate aku tahun lalu..Ili Izyan..namanya seindah rupa..aku suka tengok muka budak ni..kiut miut..tapi bukan biut ok! hehe..gurau2 jek, dik! rindu sangat kat dia..haa..ni semua gara-gara...SOTONG GORENG CELUP TEPUNG! hehe..dia suka sangat lauk ni..sepanjang jadi roommate dia tahun lepas, suka giler dia bila dapat makan lauk tu..tak kira la makan kat mana2 restoran atau gerai2..mesti dia akan cuba rasa makanan tu..dna lepas tu, sampai bilik..terus komen! haha..Ili..Ili..si penggemar sotong goreng celup tepung.. ;p
malam ni, cerita tak menarik langsung..kat mana2 tv tak menarik! asyik cerita hantu je bila malam2 jumaat ni..apsal ah?? promote eh?! hmm..xfaham..maaf la yek..ini pendapat aku..derr..
selamat malam!

nak tito..

Tiada ulasan: