Khamis, Mei 19, 2011

hidup mesti diteruskan, selagi....

pagi semua!

awal2 pagi ni tadi, aku amik mak aku di hospital..dia keja night shift semalam..pastu, kitorang 'nyekek' di restoran selera canggih..waah..nama pun canggih, ..restoran tu empunya bapa kepada kawan aku.. ramai juga orang 'nyekek' kat sana..jap2, korang tau tak 'nyekek' tu apa?? makan la..huhu..orang Jawa panggil 'nyekek'..kalau 'mentong' lain lagi..haha..

sampai je rumah, mak suruh g kedai..beli ikan sardin tin, di kedai makcik saudara aku..kat sana la aku minta tolong dia jual minipopia kepunyaan aku..alhamdulillah.laris! 2 hari lalu aku baru hantar 19 bungkus, tup2 hari ni tinggal 6 bungkus dah!!alhamdulillah.syukur sangat2~ hari ni aku sambung buat lagi minipopia yang baru.hmm, aku ingat sambil2 buat tu, nak tengok cerita "Yu Hee the Witch!"..korang yang gila cerita Korea mesti dah tengok kan? cerita ni dah lama kat aku..tapi takde mood je nak tengok sebelum ni.kebetulan juga hari ni takde cerita best..so? layan~

p/s: tajuk entri di atas tak lengkap tu..korang cuba sambung dengan ayat sendiri..;p

still alive! ;)

Tiada ulasan: