Sabtu, April 30, 2011

cerita dunia MAGIKA...

arghh!!! hujan turun pula dengan lebatnya kat sini..adoyai..nak tengok AF ni..camne nih? adusss...hujan, reda la kejap..hoho..bukan aku tak bersyukur tau! haa..

aku nak cerita pasal dunia MAGIKA...aha! korang mesti dah lama tengok cerita tu kan? huhu..yup! aku memang agak ketinggalan...mana taknya, aku takde peluang pun nak tengok kat panggung wayang..huhu..jadi, aku kena tunggu la CD keluar..huhu..
dan hasilnya..dari apa yang aku tengok..walaupun dari CD? WOOOAAWW!! itu ayat pertama keluar dari mulut aku..haha..kenapa? sebab aku tengok MAGIKA tu sejibik macam cerita2 dari negara barat...macam Harry Potter..Enchanted..dan seumpama dengannya...memang ada unsur2 magik la..huhu...best2!! suka sangat!!
bila tengok hasil kerja KRU tu..tak sabar rasanya nak tengok Hikayat Merong Mahawangsa pula..huhu...mesti cerita tu ala2 The Lord of The Rings..ye tak? bila la nak kuar CD? nak cepat..beli cetak rompak je la..haha...jahat tak? aihh..takde la..huhu...gurau neh~

tengah tunggu performance Lena..ummpphh ke tak malam ni ek? harap2 macam tu la...;)


Tiada ulasan: