Ahad, Mei 01, 2011

Istimewanya bulan Mei~

salam pagi semua!
dah bangkit ke belum tu dari tido? matahari duk tinggi melangit dah tu..takkan tak reti nak bangun? nak jadi anak dara apa ni ha?? haaa...ececehh..aku berlakon sebagai IBU..yang memarahi anak daranya...ahaks! anak aku nanti insya Allah takde la yang macam tu ye..amin~ semua bangun awal..solat subuh, sarapan..kemas rumah..memasak untuk lunch! hehe..itulah yang aku praktikkan bila di rumah..asrama? lain cerita la..tapi masih tetap bangun awal tau! cuma takde part2 masak kat asrama neh..kang dirampas segala periuk nasi belanga..jenuh bayor denda..haa..kes naya tu~ haha..

pasal IBU tadi, bulan Mei ni ada Hari Ibu kan? Hari Jururawat, Hari Guru...tak lupa Hari Ulang Tahun AKU!! yang ke?? 24 tahun..hehe..bila? 6hb Mei..minggu depan, insya Allah..hehe ;)
"huhu...umur makcik 24 tahun dulu dah ada anak dua!!" aha, itu kata makcik aku..itu dia..sekarang ni lain..hehe..rasa janggal juga, bila umur 24 tahun ni dah ada anak! rasa macam masih budak lagi..haha..melampau tak? ye..24 tahun sebenarnya dah boleh jadi IBU kepada anak2 dah.hehe...mak aku asyik tanya, sebut2 pasal kahwin ni..direct / indirectly..hehe..tak sabar nak menimang cucu kot? hmm..gitu lah kot gamaknya..ngeh3~ sabar ye mak, bapa...insya Allah..akan tiba masanya nanti jua...hehe

sebab tu aku suka bulan Mei, no.5..kenapa? sebab istimewa la..hehe..kan birthday aku...ha, no.phone aku yang pertama ialah...0135456526..tak boleh guna dah..huhu..dah expired!
ok la..nak webcall si dia ni..jumpa lagi untuk next entri.daaa

menanti detik bahagia...

Tiada ulasan: