Sabtu, April 30, 2011

Cerita katalog makeup!!

ok..sekarang ni, aku nak cerita pasal kegilaan aku bila tengok apa2 katalog! haha....jangan terkejut!! kenapa? entah la..aku suka bila tengok katalog jualan ni..seperti Cosway dan AVON..hehe..

baru2 ni, mak aku cerita, dia dah jadi ahli AVON..Cosway tu, memang dia dah lama jadi ahli..kebetulan, AVON sekarang ni ada PROMOTION!! wohoooo!! suker gilerrrr aku!! kenapa? bila aku tengok katalog AVON dengan PROMOTIONnya, fulawehhh!!! murah gilerrr!! dah la aku ni suka tengok barang2 makeup..gincu, mascara, minyak wangi, cincin..haaa!! semua la!! hahaha..giler, excited aku..tak sabar nak beli..tapi, kad ahli AVON mak aku takde lagi..hmm, harap2, cepat la dapat yek! huhu..sebenarnya, aku kompius nak pilih warna gincu yang seswai dengan warna bibir aku ni..hoho...nanti nak mintak tips dari kak iza la..dia kan agen AVON..ke, ada siapa2 blogger yang tau tips untuk memilih warna gincu yang bersesuaian dengan warna bibir..ngeh3~ jom kongsi mongsi!! ;D

ok la..aku nak tengok konsert AF sekarang ni..jom layan~

p/s: rasa2, siapa tersingkir malam ni?? hmm..aku rasa...entahlah..tak tahu..sispinkymomma..agak2 sape out malam ni? hehe

menuju puncak!

2 ulasan:

Luna Nisa berkata...

bila ko tulis post ni teringat ak wktu dulu ko make up kan cik arija kat depan kelas..kihkihkihh

cik blogger berkata...

hahha...aah kan? baru aku teringat..adoyai..tu semua penangan assignment dari dr. Lim la tu..eh, yeke? haa..yela kan? hikhik...memang unik, aku sorg je buat pasal tu..kebetulan, time tu mmg aku gilerr ngan makeup..hahaha xD