Ahad, Mac 06, 2011

PENDAPAT BLOGGER MENGENAI ...



ok, petang2 ni exercise sikit..jalan2 blog..tup2, ada segmen hujung minggu dari bro Ben kite..

VLOG?? bagi aku, ianya satu benda yang baru..apa lagi dalam dunia blogging ni..faedah? banyak! sebab dari VLOG, kita leh dapat tips2 blogging yang meletoppp!! di samping tu, leh kenal blogger2 dengan lebih dekat!! leh dengar suara diorang, dan tengok muka diorang secara LIVE tuuuu!!! huhu..superb la VLOG ni~
ok..done!

3 ulasan:

ROROI berkata...

meh bca review sy. komen n follow skali ye! hehehe

Lulu caldina berkata...

suka juga join segmen En. Ben..Tapi yang ni tak berapa faham nak buat..huhu

cik blogger berkata...

sama jugak ngan segmen2 sebelum ni..
cuma yang ni bro ben kite nak suruh kongsi pendapat kite tentang VLOG @1Tube.. =D