Ahad, Mac 06, 2011

weekend?? so TIRED!

pagi semua!
hai..
penat aku masih berbaki..sebab kenduri malam semalam dah selesai..
kepenatan bertambah pulak di pagi2 hari ni..sabar..sabar..keep in patience..ya, i'll try to do it!
hari ni? takde apa2 aktiviti..sesi mengemaskan barang yang patut selepas kenduri..
rumah ni makin lengang..dengan kepulangan budak2 yang nakal ke tempat asal diorang..yang sebelum ni membingitkan telinga aku..arghhh..biasalah..budak2, bukan budak namanya kalau tak bising.normal la kan? apa yang aku perlu buat? sabar..sabar..keep in patience..hoho..try untuk adapt dengan perangai budak2 yang entah apa2 sekarang ni..hukhuk..lagipun, tak lama lagi aku nak jadi mak budak..ngeh3~ bila? jeng3..tak tahu lagi la..tunggu kerja..si dia juga sanggup tunggu..sebab tu lah aku sayang dia..hehe..miss him!





Tiada ulasan: