Ahad, Mac 06, 2011

ada apa dalam hati?

tak tahu nak kata apa sebenarnya..semuanya bercampur aduk!! aduk pun tak bercampur macam tu..ahaks~ melawak la pulak!
ok..ok..serius2~
sekarang? kepala aku sakit! sebab tak dapat tido petang tadi..around jam 2-3 macam tu..nyaris2 dah nak nyenyak tido...arghhh..anak buah aku pula buat bising..haduyaiiii...nak tido balik?? hampeh~ tak dapat..tu yang bikin kepala aku sakit!!..
akhirnya, petang semalam aku dapat juga tengok muka seorang pemain bola kebangsaan ni..siapa dia??? dia takla sepopular Safee Sali..tapi, dia pemain kebangsaan..kenapa aku selama ni tertunggu2 kemunculan muka dia dalam tv? mungkin sebab muka dia iras2 muka si dia kot?? hehe..yessss!!
terlalu banyak ragam orang di sekeliling aku yang mesti aku hadapi..ohh, aku rasa banyak yang bikin aku sakit hati! aduhh..

inilah dunia!


Tiada ulasan: