Khamis, Mac 03, 2011

aku dijodohkan lagi!!!!

salam pagi semua!!
ok..pagi2 ni cheq nak habaq mai kat hangpa..yang AKU DIJODOHKAN LAGI!! ohh,tidak kusangka..hukhuk.. (T_T)

gambar snap dari buku..

opss..sat..sat..dengan sape? tadaa!!

dengan KOJE la wey~ ngeh3~

credit:google

awat?? hangpa ingat dengan mamat mana?? kwang2~
e'eh..apsal aku tiba2 cakap ala2 Penang ni??? haa...terikut2 sleng cakap si dia..ahaks~ al-maklum, sebelum jadi 'orang sana'..aku kena la belajar cakap style Penang kan? ye tak?? ko guano?? haa..sudah..kecek Klate pulok!!
eh..dah..dah!!

balik pada cerita asal..pagi2 ni, aku terima email lagi dari JTK daerah tempat aku tinggal..dan gtau, yang aku ada job matching dengan kelulusan aku..huhu..hmm, kali ni gaji ada umpphh sikit..ngeh3~ tak kesah la..berapa kan? janji, aku nak pengalaman kerja jek dulu..huhu...harap2, dapat kat sabah, ok juga..hehe..
doakan aku agar semua dipermudahkan-Nya selepas ini..amin~


Tiada ulasan: