Khamis, Mac 03, 2011

ohh, penyanyi pujaanku~


siapakah dia??
tada!!
my Kak Siti laaa..ngeh3~
credit: google

suke sangat kat Kak Siti ni..sopan je..tambah lagi dengan kekiutannya yang mengancam!! cewahh..
tapi serius, aku dah lama ikut perkembangannya sejak pembabitannya dalam industri seni..album dia?? aku takde la buat collection, mana taknya, tahun '95-'96 tu, aku masih di alam sekolah rendah..mana ada duit nak beli! huhu..sedey kan? maklum, "budak2 kecik tak boleh pegang duit banyak2" bak kata Tuan Haji Bakhil dalam cerita Nasib Labu Labi..haa..ingat tak? huhu..
baru jek beberapa saat yang lalu..aku jalan2 blog..dan terjumpa satu entri dari Bangku Kosong, tentang apa?? haa..view kat SINI!! mesti la ada kaitan dengan penghibur no.1 di hati aku ni..ececehh...hehe..
teringin sangat nak berdepan dengan Kak Siti kite ni..nak duduk sembang sama2..nak amik gambar dengan dia..ohh, semua la!!

ohh, Kak Siti...

credit:google


Tiada ulasan: