Jumaat, Januari 21, 2011

SEGMEN KENANGANKU (ZAMAN STUDY!!)

hmm,
memandangkan segmen pertama yang aku buat tak menggalakkan [seorang je yang respon, kesian..] mungkin sebab terlalu spesifik sangat..
aku ingat nak tukar tajuk segmen la...kepada.. SEGMEN KENANGANKU, (ZAMAN STUDY!!)
ok tak??
takpe, aku cuba try test dulu..tengok dulu sambutannya macam mana..
kalau K.O., ok la, aku menyerah..no more segment after this!
wooiihhh...garang tu..
bukan marah..ehe~

ok, macam biasa la..:

1) letak header blog aku..
2) buat entri dengan tajuk SEGMEN KENANGANKU (ZAMAN STUDY!!)
3) taip la ape2 kenangan yang korang ada time study dulu..tak kisah, time tadika ke..sek. rendah ke..sek. men. ke..kolej ke..U ke...ape2 je la yek..janji time study..
4) tag la rakan2 blogger korang yang lain..nak tengok..ada sambutan ke tak..ehe~
5) masukkan link entri korang kat komen entri ni k.

ok, itu je.kira senang kan??

selamat bercerita~


Tiada ulasan: