Jumaat, Januari 21, 2011

pengumpulan cerita JOM KONGSI PENGALAMAN (ZAMAN SEKOLAH RENDAH)

kepada siapa2 yang view entri2 aku sebelum ni, mesti ada yang perasan atau tak tentang kewujudan satu segmen yang kurang menarik minat dalam kalangan bloggers sekalian..
untuk setakat ni, aku dapat kumpul cerita 2 orang bloggers.. mesti ada antara korang yang gelak sakan bila tengok bilangan blogger yang join segmen aku nih..hmm, takpelah..dari takde langsung kan..
aku bersyukur dan berterima kasih kepada Chempaka Sari dan Mak Dara sebab sudi join segmen aku yang entah apa2 ni..hukhuk..bukan juga kecewa, jauh sekali marah..tapi sedikit sedih la kot? hehe..mungkin salah aku sendiri, sebab tajuk segmen tu sendiri terlalu spesifik, dan tak berapa menarik minat...
tapi aku dah tukar tajuk segmen baru..kepada segmen KENANGANKU (ZAMAN STUDY!!)..sekadar mencuba nasib..kalau kosong juga..takpelah.. redha~ hehe..aku sendiri tak paksa tau..ok~


2 ulasan:

bicara mak dara berkata...

ur most welcome dear.. kalau ada apa2 segmen lg just let me know ya =)

cik blogger berkata...

ok..tq mak dara~ =D