Isnin, Januari 24, 2011

Gemilang!!

itulah tajuk drama baru di TV3 yang aku tengah tonton sekarang ni..
syabas kepada pengarah/penerbit drama ni..Kabhir Bhatia.. [aku salah taip kot ejaan..maaf, tapi sebutan masih sama kan?hehe..]

tengok iklan promo untuk drama ni pun sangat2 menarik minat aku..mungkin juga minat orang lain..dah lama tak tengok cerita2 berunsur macam tu..kisah keluarga susah yang sanggup berkorban, semata-mata untuk menolong menyara hidup keluarga..dan kisah tersebut bakal diaplikasikan kepada anak muridnya akan datang... [betul ke apa yang aku cerita nih? huhu..lebih kurang kot]..

drama sebelum ni pun best...Nur Kasih...dah pernah dapat award..dengan jalan cerita dan grafik yang cukup menarik..

ok la..nak sambung tengok drama ni pula..iklan pun dah habis...it's show time!

2 ulasan:

Firdaus Alim berkata...

Nak tgok tapi dux hostel..macam mne 2

cik blogger berkata...

xkn xde tv kat sana? hehe...tenet kan ade..try view tv3 online..