Selasa, Januari 25, 2011

entri di pagi hari (250111)!!

selamat pagi semua!
dah brekpes? aku baru lepas makan mi goreng makcik aku yang sungguh2 sedap! thumb up!
kalau korang belum brekpes, amik la dulu.sebelum memulakan hari2 korang dengan ceria~
aha~
pagi2 ni, aku bukak fb, nampak gambar kawan rapat yang sangat aku sayang..dah pun jadi tunangan orang..alhamdulillah..
happy for her!
aku agak sedih juga..bukan sedih pasal apa...aku tak dapat datang ke majlis dia..huhu...ada halangan..tapi tak apa la..apa yang penting, majlisnya berjalan lancar dan meriah..heheh

ok..tutup cerita tu.
aku nak story pula cerita di MHI TV3..sangat2 menyentuh hati dengan mangsa melecur, akibat renjatan eletrik dan yang paling menakutkan kepada mana2 wanita yang memasak dan berada dekat dengan dapur gas, iaitu LETUPAN TONG GAS!!
argghhh...tiba2 aku rasa takut pula nak masak dan dekat2 dengan tong gas!!
i'm feel sorry kepada mana2 mangsa tersebut, seperti yang disiarkan di MHI TV3 sekarang ni.kes Hairuman, dan juga seorang wanita Cina...diharapkan agar mereka sabar hadapi dugaan ni..amin~

maaf, mood =) awal tadi dah berubah kepada =(

Tiada ulasan: