Ahad, Disember 19, 2010

Let's Dance!!


Rancangan terbaru terbitan Astro Mari Menari telah pun melabuhkan tirainya semalam dengan menobatkan pasangan MM Razif sebagai juara sekaligus memenangi Kondominium Mewah di Ipoh..Tahniah kepada Razif dan Alia, mungkin inilah yang dikatakan rezeki pengantin baru..hekhek..

Pasangan Ariz dan Syikah pula naib juara Mari Menari..dan diorang memang pesaing dan penari yang sama hebat dengan Razif dan Alia..mungkin juga ini rezeki anak diorang yang sungguh2 comel..Emonnnnnn!!!!

pasangan Fahmi dan Azlin juga sama hebat dengan pasangan yang disebutkan di atas, tambah lagi kak Azlin memang ada latar seorang penari..begitu juga dengan suaminya..

pasangan adik beradik favoriteku, kak Nita dan Faz!! both of u do great!! walaupun x smapai ke final, tapi aku sebagai peminat diorang tetap menyokong,sebab diorang dua tersingkir dengan maruah..selalulah dengan kami, penyokong korang!!


maaf untuk komen ini, pasangan Zul dan isteri, aku tak rasa diorang patut masuk final, tapi tak menjadi apa, semua sudah pun berlalu, mungkin diorang lebih banyak peminat dari pasangan kak nita dan faz..

jujurnya, aku suka menari, dan suka tengok orang menari!! yeahhh =D

Tiada ulasan: