Selasa, Disember 21, 2010

2 benda???

mesti korang tertanya-tanya..kenapa aku tiba-tiba taip.. '2 benda??' apakah??
haha..saje je bagi surprise..huhu..
sebenarnya ada 2 benda yang aku dah lama teringin nak miliki untuk masa terdekat ni...

yang pertama....


yang kedua....

ahaa...itulah '2 benda???' yang aku cuba maksudkan tadi..ngeh3~
untuk benda yang pertama, sebenarnya aku saje je mengikut teknologi sekarang...yala, senang nak bawa ke mana-mana, dengan fungsinya sebagai tel, internet, dll..its make my life as easy as all on my fingers!!yeahh!!! eh, sat2~ aku suka warna putih, sbb nampak suci jer..hekhek ;)

untuk benda yang kedua, sebenarnya sudah 4 tahun aku guna kaca mata yang aku pakai sekarang ni..memang dah rosak teruk, dengan kanta spek ni yang dah ada garis-garis halus..pastu mata aku pun dah rasa sakit, sebab terlampau silau...kalau ikut apa yang pakcik aku cakap, at least 2 tahun sekali periksa mata dan tukar/tambah degree spek..huhu.

insya Allah..'2 benda???' ni akan aku miliki suatu saat nanti bila mana aku sudah bekerja..amin~
selepas memiliki '2 benda???' ni, aku akan berusaha untuk memiliki yang lebih penting dalam hidup aku setelah aku bekerja nanti..insya Allah!! apakah dia?? jeng3~ tungguuuuuu

Tiada ulasan: