Khamis, Februari 19, 2009

letih..tapi berbaloi..insya Allah


alhamdulillah, assignment untuk dihantar pada minggu ini, telah pun siap dan dihantar sejurus selepas kelas oral health tadi..
hmm, kawan-kawan dan aku sendiri sedar, untuk sem ni, hampir setiap minggu ada saja assignment yang kena buat, dan mesti dihantar tepat pada masanya..boring, penat..yel, asyik nak fikir ayat-ayat untuk mengarang..letih sangat otak ni..hmm, mungkin sebab itu kot aku sakit kepala..mungkin.ok..
for next week, next assignment pula menanti...untuk subjek 'nursing education'..hmm, kali ni, tajuk agak mencabar..kena bagi comment pula lagi..
hmm, insya Allah, kalau tak hari ini, esok aku akan mulakan mencari maklumat untuk assignment kali ni..aku tak nak ponteng macam diorang, pontent kelas hanya untuk siapkan assignment..lagipun aku tak berani untuk buat macam tu..aku akan rasa bersalah terhadap ilmu..benda ni memang dari aku sekolah lagi..tak berani nak ponteng..dah dibiasakan...
hmm, selepas ni, aku ingat nak rehat jap kepala ni..c 4 next blog k..da~

Tiada ulasan: