Jumaat, Februari 20, 2009

kalut la hari ni.... =(


hai.morning...
hmm, aku baru saja balik dari kelas driving..berbeza lagi, untuk kali ni, aku belajar seorang, ina ada kelas khat..nana dan aiza melancong pergi bukit merah dan penang..(bestnya, kalau aku ada duit, memang aku pergi ke sana juga..tapi..)
sesampai saja aku di IM kotaraya, aku terus bawa kereta adik kepada cikgu aku..encik syukri..hmm, mula-mula tu, ok la juga bawak..yakin tu, adalah..parking, naik bukit,3 penjuru..semua pass, tapi yang malangnya, untuk kali ketiga (campur dengan hari-hari yang lalu) aku terturun dari bukit..arrggghhh!!! apesal ni?? kalut aku..tadi mula-mula ok je..entah la, kenapa aku boleh tertekan 'clutch' tu lagi once dah lepas handbreak..so, secara otomatik, kereta akan undur ke belakang..last2, encik syukri suruh aku lepas saja bukit tu...sedih sangat2!!! tak apa lah..selepas itu, aku terus bawa kereta ke jalan raya..jalan B..so far ingat, tak ada lah susah sangat pun..
selepas itu, aku rehat di tempat biasa..sementara tunggu encik mi untuk bawa aku pulang.lama juga tunggu.. aku ingat aku bawa kereta encik mi balik ke sini (usm)..tapi tak, sebab dia ada bagitahu, yang dia dan family nak pergi rantau panjang..ok la..
hmm, bila ingat2, dah lama aku tak pergi sana, tapi, fikir-fikir balik, duit kena cukup, sebab.. tahulah, kalau sampai saja di sana, mata ni rambang, nak beli itu la..ini lah, terutama sekali, baju..huhu..insya Allah, tengoklah nanti macam mana..mudah-mudahan duit yang aku terbayar yuran 2 kali tu akan masuk dalam minggu depan..sebab, next payment untuk pre test driving ni, rm150..amin..

Tiada ulasan: