Jumaat, Februari 20, 2009

cerita untuk hari ini...zass~


nak tahu tak? hari ini birthday xbf aku, 20hb Februari 2009 'selamat hari ulangtahun'..kata-kata ini aku ucapkan semalam, tepat jam 12 tengah malam..tapi malam semalam berbeza dengan hari-hari yang dulu, aku sendiri tak tahu kenapa..
semalam, dia cakap, dan dia sedar, aku makin menjauh dari dia..ya, kalau ditanya hati aku ini, kenyataannya memang macam tu..aku sendiri tak tahu kenapa..memang, selepas kami putuskan hubungan cinta dulu secara baik, kami pernah berjanji supaya tak loss contact..tapi, lain jadinya..maksud aku, still panggil macam 'couple' lagi..
sejak satu hari itu, yang dia macam menjauh dari aku, aku terus rasa seperti jauh dari dia..mungkin sebab hati ini terisi oleh orang lain..itu aku tak pasti, sebab aku dengan yang sekarang, still berkawan..tak ada yang special pun..mak dah tahu aku berkawan dengan yang sekarang ni..tapi, seolah-olah seperti ada satu perjanjian antara kami, walau tak pernah terluah oleh lisan..wallahua'lam..
tapi, apa-apapun, buat masa sekarang ni, hati aku masih kosong dari cinta..selepas cinta dengan xbf dulu terhalang oleh keluargaku yang tersayang..aku redha..insya Allah, moga Allah mengisikan hatiku dengan cinta dari insan yang Dia telah tetapkan sejak azali..amin

Tiada ulasan: