Khamis, Februari 12, 2009

lega..thanks to you, my friend


setelah apa yang aku lalui 2-3 hari yang lalu, aku berasa lega sedikit, kerana adanya kau, HANIS @ HONEYZ..tempat untuk aku luahkan masalah dan berbicara tentang perihal CINTA yang tak pernah ada kesudahannya..maafkan aku kerana sudah lama tak contact kau, bukan lupa, tapi entahlah, banyak sangat problem aku datang bertubi-tubi..

bicara tentang hati, bagi aku, aku perlukan teman yang memahami, dan pernah merasakan apa yang aku rasa, barulah fair..maksud aku, dari pengalaman itu, insya Allah aku akan dapat nasihat yang cukup bernas untuk aku timbang beratkan selepas difikir-fikir..bukan aku memaksa untuk minta nasihat, tapi itu atas kehendak individu itu sendiri...tapi, sebenarnya, apa yang aku harapkan bila aku berbicara tentang hati ini, temanku itu mestilah respon, dan memberikan nasihat..itu yang aku harapkan..dan aku temui kau, HONEYZ..begitu juga dengan rakan-rakan kos aku sendiri..rakan-rakan lain yang aku kenal yang sudi untuk menjadi pendengar masalah aku yang setia, terima kasih kerana menasihatkan aku dalam bab-bab seperti ini..terima kasih jugak...thanks a lot, all my friend..

inilah function 'KAWAN'..aku sangat memerlukanmu, KAWAN!!! thanks a lot...

Tiada ulasan: