Rabu, Februari 25, 2009

6 selatan..pediatric medical ward for HUSM

hari ni, grup aku posting di cni..hmm, so far ok..berdepan dengan budak-budak yang banyak sangat ragamnya..tadi, kitorang buat observation saja..tak buat benda lain pun..itupun makan masa sejam..tambah lagi dengan budak yang menangis la..tak duduk diam la..itu tak masuk lagi dengan budak yang hilang dari katil..bersama mak dia..hmm, lesap!!!budak-budak nangis sebab stigma dengan orang yang berbaju putih..takut!!! (ala, aku pun dulu macam tu..ngeh3~)
tambah lagi (berapa kali banyak tambah da~) aku kena buat observation untuk 2 cubicle..jenuh dan penat..tapi mujur ada rakan-rakan grup aku yang baik hati..diorang sudi tolong aku.. thanks kak zan, su, fizah dan man eng..untuk akak senior 4th yr, kak Akmar and the gang..thanks a lot..sbb bantu kitorang..buat pertama kalinya, ada akak senior sorang tu tertukar aku dengan fiza..dia cakap muka aku sama dengan fizah!!!huahuahuahua =D..lucu2..
hmm, so far, ok la sepanjang keberadaan kitorang di sana, bersama dengan akak-akak senior..hmm, puan Nik Na pun cakap, hari ni just buat keje, xyah present2 case..at least leh apply terus apa yang dah belajar sebelum ni..
tapi, yang tak bestnya, SN kat situ (tak tau la siapa) ngadu bla..bla..bla..bukannya nak berterima kasih sebab kitorang dah buat apa yang dia suruh..tapi, biarlah..ragam manusia..bermacam-macam!!!
itulah pengalaman kerja 1 shift di wad ni..

Tiada ulasan: