Ahad, Mac 01, 2009

nursing day + nursing dinner night 2009 (27hb Februari 2009)


ada gaya model tak??huahuahuahua =D

alhamdulillah, kedua-dua event tersebut telah pun berjaya dilangsungkan dengan jayanya..terima kasih kepada semua rakan-rakan, kerana saling bekerjasama dalam menjayakan program itu..
sukaneka? best jugak, walaupun ada yang main tipu (orang sabah cakap, main buyuk)..import orang lain (bukan kos nursing) untuk bantu dalam memenangi pertandingan (walaupun tak menang pun)..setakat ni, dalam tangan aku, belum ada lagi gambar untuk sukaneka semalam..nanti aku attach ek..

nursing dinner night 2009 berlangsung di dewan kenanga, hotel raudhah..so far ok la juga, sederhana..makanan pun, macam biasa..tomyam? tak lari dari hidangan utama, tapi kali ni, tomyam putih..sama saja rasanya dengan tomyam merah..cuma yang ni,tak nampak merah..huhu..lauk-lauk lain pun macam biasa..ikan siakap 3 rasa..sayur kailan..tauhu..bla..bla.bla..

persembahan? semua batch menyampaikan persembahan masing-masing..so far ok.cuma persembahan kitorang je..hancur..huhu..(choral speaking)..kalau ada video yang dirakam semalam, gerenti kalau tengok balik..huhu..macam bukan yang diusahakan seperti sebelum ni, tapi...benda dah lepas..tak usah dikenang lagi..yang penting, usaha kami (3rd year nursing students) dipuji..dan dekan ppsk berharap sangat, yang next time dinner, buat di gunung..'CAMERON HIGHLAND'..hua..itu untuk tugasan budak-budak 2nd year sekarang..insya Allah, menjejak lagi kaki aku ke sana untuk kali kedua..amin.. (adik-adik, rancanglah elok-elok k)

ini antara gambar-gambar dinner semalam....

3rd year nursing students dengan VIP dan lecturer nursing..


bersama senior 3rd year, kak lin (Tuan Ruasmani) dan kak zan (Halizan)


bersama akak buddy..kak nadia (nurul nadia mohd. solleh)


aku dan nisa (bestfriend)..kitorang 'bertuah'..


kami anak sabah!! bersama sumandak Olivia Jessica Peter


bersama 'mama' exco persembahan dan tempat


p/s: untuk gambar nursing day..(sukaneka)..nanti aku attach k..

Tiada ulasan: