Ahad, Februari 01, 2009

become excited!!!!

hari ini dalam sejarah dalam hidupku...hehe..



apa yang pentingnya hari ini?










hari ini, aku dengan rasminya memandu kereta di jalan raya yang sibuk sekitar Panji dan Pengkalan Chepa, kelantan..hari ini aku start belajar memandu untuk tempoh 8 jam, masa dipenuhi bersama cikgu yang mengajar..tentang cara-cara untuk memandu yang betul dan berhemah..yang buat aku bertambah excited, aku terbawa laju..maksud aku terlebih had laju yang ditetapkan pada peringkat aku..yang baru sahaja memegang "lesen L"..


besar kemungkinan, ada yang berpendapat, bahawa aku ni, terlalu pelik...dan mungkin juga sebahagiannya menganggap aku jadi begini sebab..yelah, baru pertama kali memandu, memegang dan mengawal stereng di jalan raya yang sibuk dengan kenderaan yang bermacam bentuk dan rupa ketika ini..jadi ada sesetengahnya faham kenapa aku jadi begini..hehe...thanks kepada yang memahami, seperti iz dan lain-lain..






apa-apapun, inilah pengalaman yang aku tak akan lupakan hingga akhir hayat..insya Allah..kerana pengalaman seperti ini, tidak akan dirasakan oleh orang lain selain diri aku sendiri..dan selagi mereka yang belum pernah memandu sebelum dapatkan 'L' dan 'P'.selagi itulah mereka tidak akan dapat merasakan pengalaman yang aku alami ini...




p/s: next day (free time) for next hours, I'll learn more..terima kasih encik mi!! =)

Tiada ulasan: