Rabu, Mei 15, 2013

MEI.. yang isitimewa ^^,v

Salam Rabu..

Wordless Wednesday.. entri yang selalu diupdate oleh sesetengah blogger.. aku pula, entry ada isi,haa.. memandangkan aku dah alama tak update entri, ini kali lah kasi update aa.. ngeh2.

Macam2 cerita sebelum dan selepas #pru13 baru2 ni.. ngam2 pula, hari keputusan #pru13 tu jatuh pada hari ulang tahun aku, yang ke... 26 tahun.. heeyy. Aku setakat ni masih ingat tarikh tu.. 6 mei.. alhamdulillah. Dah lepas suku abad..aku sambut juga ulang tahunku tu, dengan adik aku.. di secret recipe..siap makan seperti yang dijanjikan.. laksa sarawak.. lama dah tak melahap makanan ni.. sodap.. kalau dah namanya hari jadi  tak sah kalau takde kek kan? Haa.. kek choc indulgence..

Alhamdulillah, kontrak kerjaku disambung sampai bulan Julai.. aku? Masih lagi di kaunter semakan..bersyukur juga masih ditempatkan di sini.. sebab ada juga keja..daripada makan gaji buta, ye dak? kawan2 lain ada yang dah ditempatkan di unit lain..dan separuh dari kami, takde keje langsung.. ada juga yang pandai cari keja sendiri.. bantu e filing, bantu buat semakan di kaunter brim ni..sMa2 sedar la kan?  Alhamdulillah.

Hari ni kalau diikutkan, aku ada buat appointment dengan Mr. Tan, orang yang handle astro di perumahanku.. dah berbulan-bulan, masalah siaran astro pandai hilang2, sekejap ada sekejap takde..macam chipsmore daa.. bengang juga la..hari tu dah sekali cina tu datang rumah, tapi dia tekan remote astro tu sikit, dah minta RM30!! Harap2 kali ni dia takdelah nak minta lebih2 untuk hari ni..amin. semoga masalah ni selesai..

Ok la.. sebenarnya dah tak ramai datang semak br1m diorang ni.. nak sambung buat apa yang patut deh.. daaa.




Tiada ulasan: