Rabu, Mac 20, 2013

Bunga dan wanita..sinonim!

Salam Rabu..
Aku percaya.. Kebanyakan entri blogger hari ni cuma.. 'Wordless Wednesday'.. Dan diorang hanya attach gambar saja.. Aku pun tak tahu apa signifikan 'wordless wednesday' tu..tapi untuk aku, ada benda menarik aku nak kongsi di sini..

Jambangan bunga!!

Itulah yang aku nampak beberapa minit yang lalu.. sejak aku bekerja di bahagian kaunter semakan ni, aku dah nampak seorang lelaki (mungkin pekerja florist) bawa satu jambangan bunga.. Bukan 1 dua kuntum, tapi berkuntum-kuntum bunga!! Fuiyoooo..best giler.. Hari ni aku nampak pekerja florist tu bagi bunga kat akak polis bantuan..kot?!

Ok.. Salah sangkaan aku! Rupanya bunga tu ditujukan untuk rakan sekerja aku!! Wahh!! Bestnyee!! Untung lah orang ada peminat ni..huhu.. Aku dan kawan aku di sebelah ni duk jeles tengok orang terima bunga.. Ishkk..ishk.. Haha.. Menurut info dari rakan terdekat, bunga tu dibagi sbg hadiah ulang tahun.. Dan info tambahan, yg bagi bunga tu,rupanya tokey bunga ok! Huhu..

"Cham!! Aku nak bunga jugakk!!! "

Sebenarnya,aku pernah juga terima bunga,dari 'x' dulu.ingat lagi, 3 kuntum bunga ros.. Mungkin tanda 'I love u'..kot?? Hehe..kenangan terindah..


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Tiada ulasan: