Sabtu, Mac 23, 2013

'Kami sayang mama,bapa..'

Salam hujung minggu semua..

alhamdulillah, pagi tadi aku dan adik2 aku, serta sekalian keluarga sebelah bapa..kami sama2 hantar bapa,mama dan saudara2 lain ke 'airport'..diorang nak pergi menunaikan umrah..setakat ni mama/bapa aku belum lagi telefon, bagitau yang diorang dah sampai ke belum, di 'airport' Jeddah..semoga diorang semua,terutama sekali kedua orang tua kami selamat sampai di sana..amin.

Kira2 lepas subuh tadi, aku hantar bapa aku dulu, dengan barang2nya dengan mama..untuk dimasukkan ke dalam kargo. Dan tiba2 aku nampak satu perempuan ni..lengkap berpakaian ala2 nak pergi umrah juga..aku cuba cam..

'Salha ke tu??' Aku nampak adiknya, Khairi..yang dulu pernah juga jadi junior di sekolah menengah dulu..

'Sah! Itu Salha!' Tersenyum lebar aku.alhamdulillah..aku sempat menyapa dia..dan dia juga gembira..maklumlah.. Lama dah tak jumpa..huhu.last sekali time pergi majlis kahwin kawan di Kg. Maraba..dalam 2 tahun lalu..kalau tak silap.

Ok.. Keadaan aku sekarang,masih lagi batuk2..makin teruk. Yang buat aku terharu..pagi tadi dalam perjalanan ke airport, bapa sempat lagi keluar..belikan air mineral untuk aku..aku ingatkan air tu untuk dia..tapi.. ;') huhu..terima kasih bapa..balik ja dari airport,bawa adik aku pergi beli buku di centre point..dalam tengahari, balik rmh.. Tadi,otw nak g centre point tu,kena lalu 1 roundabout..dan.. Sikit lagi berlanggar dengan kereta di sebelah!! Ya Allah..terkejut jgk aku.mungkin salah aku sebab salah masuk lorong.tapi aku dari awal dah bagi signal..apa2pun,syukur..Allah masih lindungi kami beradik.. ;')

Ok la..nak off dulu. Nak main 'temple run2' pula kat tabby. Hihi..pastu,sebelum tido,nak makan ubat batuk! Badan pun rasa macam demam.. Suara pun masih serak2..Sembuhkanku ya Allah..amin.


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Tiada ulasan: