Jumaat, Disember 14, 2012

Samb..'Kejutan tak ku duga..'

....
Kawan aku datang semula ke kaunter.. Untuk hantar borang tadi..

Sambil lengkapkan borang, kami saling bertanyakan khabar masing2..

Sedih aku dengar ceritanya..hidup sorang2 di Penang..kadang2 abangnya datang juga,jenguk dia di sana.. Lagi memeritkan, aku baru dapat tahu, mak dia dah meninggal dunia,mungkin semasa dia berhijrah ke Penang dulu..

"Takut juga aku duk sorang2 di sana (Penang) tu.. Mana nak sewa rumah, kereta pun dah kena tarik.. Mata ni lagi tak berapa nak nampak.."

"Mungkin kepala ko ada terhantuk kat mana2 ke..?"

"Aah.. Ade..ade.."

"Mungkin itulah kot sebabnye.."

;( sebelum dia berangkat pulang, aku hulurkan tangan, bersalam.. Tanda rindu sangat dengan dia.. ;'(

Ya Allah..pelihara kawanku ini..sembuhkan kesakitan, ringankan penderitaannya..amin.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Tiada ulasan: