Ahad, Disember 30, 2012

entri Ahad terakhir untuk 2012..

Salam hujung minggu..

Masa ini barulah aku berkesempatan untuk kemaskini entri terbaru. hari ni adalah Ahad terakhir untuk tahun 2012.. sekejap ja masa berlalu kan? pejam celik dah nak habis tahun 2012.. lusa bermula 2013.. insya Allah, ada permulaan yang baik kelak.amin..

Alhamdulillah, hari ni juga hari terindah buat aku.. hehe..agak2 apekebende yang terindah sangat tu? ;p aku bertandang ke majlis perkahwinan abang kepada 'teman istimewa', bukan seorang.. tapi aku ditemani nenek aku.. :) dalam masa yang sama, sebenarnya untuk memulakan/merapatkan silatturahmi antara kedua keluarga..yaii! haha.. kebanyakan saudaranya pun dah mula mengenali antara satu sama lain..insya Allah.. doakan yang terbaik k.

sempat juga aku snap gambar tadi..tapi, rasanya tak perlulah share kat entri ni.masih terlalu awal.. lek bro..lek der..!! haha.. sabar2.. ;p

beh! serius, macam mimpi je semua ni..huhu.. semoga akan ada lagi yang terindah bakal menjelma..insya Allah tahun depan..amin~


Tiada ulasan: