Isnin, Disember 31, 2012

Hey 2013.. :)

Salam..
Ini adalah entri terakhir untuk 2012.. Mesti ramai antara kita yang punya kenangan tersendiri,baik pahit mahupun manis.. Aku sendiri macam tu, ada pahit..ada manis.. Kat semua media sosial,tak kira la..fb ke,twitter ke, dll..mst masing2 duk citer 2012.. Hehe..

Bagi aku, 2012 adalah tahun yang, aku rasa bersyukur sangat2..sebab dimurahkan rezeki bekerja, walaupun hanya sementara sahaja..dlm thn ini juga, aku dipanggil temuduga untuk jawatan yang selama ni aku tunggu,dan jawapannya? Aku dikategorikan sebagai calon simpanan..alhamdulillah..tunggu kena panggil je la..hehe

Cintan? Hmm..no komen.. Bila dah pasti,baru berani nak cerita..betul?

Banyak lagi sebenarnya kenangan aku, tapi tak larat nak taip, sebab mata ni dah kelat sangat.. Nak tido..

Selamat tinggal 2012.. Hai 2013!! Semoga bakal ada yg terindah.amin.. ;)

....
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 ulasan:

Karukord Jagau's berkata...

selamat tahun baru :)

cik blogger berkata...

terima kasih...selamat tahun baru juga.. :)