Sabtu, Disember 15, 2012

APM bagiku hanyalah..

hari pun nak masuk larut malam dah.. Siap je aku 'edit claim' tadi, bila aku tengok adik2 aku pun dah terlentang kat ruang tamu, aku pun cadang naik tidur..

Sampai je kat bilik, tiba2 aku teringat.. Rupanya malam ni ada siaran langsung Anugerah Planet Muzik!!! Laa..lupa pula nak tune channel tadi..adesshh!!

Tapi,sebenarnya aku tengok anugerah2 macam tu, sebab nak tengok kak CT kite (Dato' Siti Nurhaliza) menang trofi, atau paling tidak buat persembahan.. Tapi memandangkan berita mengejut akan kemalangan suaminya, Dato' K di New Zealand tu, aku fikir beliau tak datang kot untuk APM ni.. Kot2 je la.. Tengok je la berita esok, tentang APM ni, sape yang menang,ok..

Mata gua pun dah layu, jadi gua pun nak layan mata ni.. Selamat malam, bloggers! ;D

......
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Tiada ulasan: