Khamis, September 22, 2011

Memori bersamamu..IJAZAH!

Salam..
Alhamdulillah..hari ni adalah hari bersejarah bagi rakan2 dan adik2 junior USM..sebab hari ni adalah Graduation Day diorang..konvokesyen la! huhu..

Ternampak satu status junior..katanya tak sempat nak jumpa kawan2 lain! Pengalaman yang sama aku hadapi tahun lepas..serius! Tak semua rakan2 aku sama ada dari kursus yang sama ataupun lain dari bidang nursing yang sempat aku jumpa..cuma bertegur dari jauh je. Tapi syukurlah aku dan 2 orang lagi geng aku sempat amik gambar sama2.Maklum, masing2 sibuk dengan keluarga masing2... aku pun macam tu..time tu semua nak kena rush..maklum, kitorang family 3 orang je..bukannya ada kereta sendiri/sewa..harap naik teksi je..huhu..rasa kerdil je diri ni time tu..tapi keesokan harinya, ada yang sudi untuk bantu aku ke USM semula..untuk amik gambar konvo dan scroll..sape dia? hehe..si dia yang aku sayang..hmm, mak bapa aku pun ikut sekali..itulah buat pertama kalinya dia bertemu empat mata dengan mak bapa aku..  ;) dan...bla.bla..
Ok..itu je!


 hari emas kami!

2 ulasan:

[sutera kasih] berkata...

aku pun mengimbau kenangan lalu ni hehe


makin lawa blog mu ni tau ^^

cik blogger berkata...

aha..yaka? terima kasih..design blog ni pun bukan aku yg buat..rakan blogger lain yg sudi tolong buatkan..ngeh3~