Rabu, September 14, 2011

Berilah peluang..

Salam pagi..
Semalam, aku terbaca entri dari sahabat lama..'blogging sekarang ni macam tak berapa meriah seperti dulu"..lebih kurang macam tu la..
Ya, aku tak nafikan..aku sendiri macam dah kurang minat nak taip apa2 benda kat sini.tak tahu kenapa..selalunya, tiap hari mesti aku update entri di blog..tapi sekarang? entahlah...rasa boring je..nak hilangkan rasa ni, aku sekarang ketagih game kat fb..'The Sims Social'..aha! yang ni kira ok la..dah lama aku nak main game ni kat laptop..sebelum ni, nak kena install software la..jadi sekarang ni, main kat internet jek..hehe..senang~
Aku terima banyak komen tentang status emo aku di fb..banyak juga yang bagi respons..tak kurang yang bagi aku kata2 semangat untuk terus hidup..terima kasih! untuk status terkini permohonan kerja aku di UMS, insya Allah, individu berkenaan akan cuba untuk bantu aku untuk dapatkan kerja..sebelum mula mengajar, aku mungkin kena jadi RN dulu..insya Allah..aku sendiri tak kisah, malah rasa lagi syok! sebab masih diberi kesempatan untuk 'sharping nursing skill' aku..insya Allah, moga inilah masanya..amin~


Tiada ulasan: