Khamis, September 15, 2011

Aduh..falling in love with..

"Once in a lifetime.... I'm falling in love..WITH YOU!!"

yeah...itu adalah antara lirik lagu Kak Siti terbaru..album Inggeris tuu!! pehh..best2..rentak lagunya aku suka sangat..hmm, bukanlah nak cakap ala disko gitu..tapi aku memang suka la rentak camtu..chicky funky gitu..cewahh!! hehe..

Satu percubaan yang bagi aku terbaik untuk Kak Siti..tahniah kak! Kalau sebelum ni, beliau buat album berkonsepkan ketuhanan, tradisional..lagu2 R&B dan pop dan juga balada..bagi aku semua yang diberikannya TERBAEKKK!! part aku suka..alunan lagunya tu..peehh..macam air je..hehe..best..best!!

Aku baru dengar lagu Falling in Love ni..intro lagu ni best! Tak pasti guna violin kot? Ala2 arab pun ada juga..eh, unik lah!!

Hmm, agaknya lepas ni..konsep lagu apa lagi yang Kak Siti nak cuba untuk ketengahkan eh??
 ~ ewahh...falling in love with you..~

Tiada ulasan: