Selasa, Ogos 09, 2011

Tahniah Bro Ben & wife.. ;D

Salam pagi dan bakal tengah hari!

Aku baru balik dari pekan, beli udang kering dan lada kering..nak buat serunding baru untuk minipopia nanti..

Hmm, seronok je bila aku baca entri 'gumbira' abg Ben kite tu kan? Huhu..Bakal ayah tu.Alhamdulillah~ kitorang sesama bloggers mengucapkan tahniah la untuk abg Ben dan isteri. Oh ye, kali ni abg Ben kena jaga isteri elok2 naa..jaga makan minum pakainya dan juga EMOSI! haa, yang tu wajib!..e'eh, aku cakap macam ni, macam la aku dah punya suami..huhu..Jodoh belum sampai ye kawan2! Ni aku dengar orang2 cakap la..Opppss?? Terlupa pula..aku sendiri dah pernah belajar benda ni sikit2 time study dulu. Well, you know me, I'm a Registered Nurse!! Wah, bangga gitu? Boleh tak? Ngeh3~


Ok la..aku nak rehat jap.. Hmm, yeke rehat? dalam kepala otak aku, aku nak main game 'hidden object + puzzle' nih..kihkihh.. ;p Superb.....BEST!!


Tiada ulasan: