Selasa, Ogos 09, 2011

'Rusuh dalam, rusuh luar, rusuhan sana sini..'

Yes! Hari ni serius aku nak kata...tarawih malam ni berbeza sikit dengan yang semalam. Malam ni, sangat2 best..Solat dalam keadaan rilex je. Tak macam semalam..nampak sangat 'in rush'..kelam kabut! Kepala otak pun sakit, pening..Malah, solat witir pun selesai tepat jam 9..nampak?? Semalam dalam kelam penuh kabut tu..habis solat witir pun dekat jam 9.20!!! Malam ni, tukar imam lain..merangkap nenek aku..errr..bukan la nenek..tapi korang leh anggap sebagai datuk la..datuk saudara.hmm, macam tula..

Sejak aku turut serta dalam ibadah sebelah malam di masjid kampung ni, aku tak berkesempatan tengok berita semasa di tv..tapi, alhamdulillah, waktu siang pun ada juga berita..aku boleh juga follow up kat blog~ dengar2, kat kota London..ada rusuhan la pula~ Allah..apa nak jadi ni? kat semua tempat dah berlaku rusuhan...

Dunia..dunia~

Tiada ulasan: