Rabu, Ogos 10, 2011

'rezeki Ramadhan..'

Alhamdulillah..Fasa pertama bulan Ramadhan (10 hari yang pertama) dah pun berlalu..dan malam ni, bermula untuk fasa kedua..iaitu fasa pengampunan..

Berakhirnya fasa kerahmatan petang tadi, Allah murahkan rezeki aku! Alhamdulillah, tak putus2 aku ucapkan..bisnes minipopia aku makin ramai yang buat tempahan..yang merisaukan aku sempat ke untuk siapkan pada masa yang ditetapkan? Insya Allah, 'be positive'...'be focus'...sebab Allah takkan bagi apa yang kita mahu, tapi Allah akan bagi apa yang kita FOKUS!
Bermula esok, aku akan gigih untuk teruskan buat minipopia..insya Allah boleh!

~Kerja tetap? Insya Allah..akan tiba tak lama lagi..amin~

2 ulasan:

cik arija berkata...

alhamdulillah, murah rezeki ko.sempat tak buat kuih raya ni??

cik blogger berkata...

alhamdulillah..hmm, insya Allah.kuih raya tu keje org lain.hehe.part aku buat minipopia.. ;D